top of page
zarowa_pomarancz.png

O NAS

 Doktor Diodak to przede wszystkim nauka przez zabawę. Z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz zestawów klocków LEGO prowadzimy kursy i warsztaty, które rozwijają w dzieciach kreatywność, myślenie lateralne i komputacyjne, zdolności matematyczne i programistyczne oraz umiejętność pracy w zespole.

ZESPÓŁ DOKTORA

DIODAKA

Jesteśmy instruktorami harcerskimi,  inżynierami, pasjonatami nowych technologi, programowania oraz nauki. Od wielu lat pracujemy z dziećmi, stosując metody nauczania oparte na przeżywaniu i zabawie. 

Dlaczego

WARTO?

Zasób 1.png
Projektując
i budując roboty dzieci rozwijają 
wyobraźnię
i kreatywność
Zasób 2.png
Dzieci nabywają umiejętność logicznego myślenia
rozwiązywania problemów
Zasób 3.png
Dzieci uczą się pracy w zespole, sukcesywnie podnoszą umiejętności interpersonalne
Zasób 4.png
Poprzez zabawę i praktykę dzieci z łatwością przyswajają wiedzę z zakresu m.in. matematyki, 
informatyki, fizyki, automatyki
Zasób 5.png
Autorski program zajęć przygotowany przez 
inżynierów, robotyków oraz programistów Politechniki Wrocławskiej

.

.

Nasza

METODA

WZAJEMNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ

Siedzimy w kole, omawiamy razem pomysły oraz ciężkie fragmenty kodu. 

WSPÓŁDZIAŁANIE

Uczymy się od siebie nawzajem i pomagamy sobie.

RUCH

Nie ograniczamy się stołami i krzesłami, siedzimy na podłodze na wielkim piankowym materacu, gdzie możemy przyjąć pozycję jaka nam odpowiada i ją zmieniać. W przerwie podczas zajęć prowadzimy krótką gimnastykę i rozciąganie. Zajęcia przeplatamy ruchowymi grami. 

SYSTEM MAŁYCH GRUP

Pracujemy w dwuosobowych grupach, rozwijając umiejętności miękkie oraz pracę w zespole

STOPNIOWANIE TRUDNOŚCI

Zaczynamy od prostych czynności, wszyscy razem programujemy pierwsze polecenie dla robota, a później dokładamy mu dodatkowe, coraz cięższe zadania, które programujemy już sami w swoich zespołach.

WSPÓŁZAWODNICTWO

Na każdych zajęciach zdobywamy gwiazdki, za które otrzymujemy później robotyczne stopnie. Gwiazdki można nie dostać, gdy się było niegrzecznym lub zdobyć ich więceJ, gdy np zaprogramowało się dodatkowe zadania dla robota.

CEL

Każda czynności, każde zajęcia, każdy robot i program, każdy element metody nauczania u Diodaka ma swój cel. Nic nie robimy bez potrzeby.

DOBROWOLNOŚĆ

Nikt nas nie zmusza do czegokolwiek, sami czujemy wewnętrzną potrzebę do budowania i nauki, między innymi dzięki wprowadzeniu oraz bajce z Doktorem Diodakiem. Animacja sprawia, że stajemy się częścią historii, w ktorej ktoś liczy na naszą pomoc

74476590_459911637973760_263043486196118
80802847_488705585094365_440342515877832
72175532_440706133227644_478098389683981
83032037_517279815570275_213301214653815
82448065_517279308903659_429489259792878
82801086_522492468382343_259278520011928
64846195_382609112370680_525098378724376
65017428_382620019036256_479401746902076
79113615_488718505093073_449345021162815
79407262_480355955929328_886916042318675
80718764_488722011759389_584472996184745
78939328_480355965929327_906707162712820
76962317_469828210315436_251288341095592
82432400_517279532236970_112862196262554
78496198_480356699262587_291304849033658

PRZEDE WSZYSTKIM LICZY SIĘ 

ZABAWA

bottom of page