top of page
zarowa_pomarancz.png

O NAS

 Doktor Diodak to przede wszystkim nauka przez zabawę. Z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz zestawów klocków LEGO prowadzimy kursy i warsztaty, które rozwijają w dzieciach kreatywność, myślenie lateralne i komputacyjne, zdolności matematyczne i programistyczne oraz umiejętność pracy w zespole.

ZESPÓŁ DOKTORA

DIODAKA

Jesteśmy instruktorami harcerskimi,  inżynierami, pasjonatami nowych technologi, programowania oraz nauki. Od wielu lat pracujemy z dziećmi, stosując metody nauczania oparte na przeżywaniu i zabawie. 

Dlaczego

WARTO?

Zasób 1.png
Projektując
i budując roboty dzieci rozwijają 
wyobraźnię
i kreatywność
Zasób 2.png
Dzieci nabywają umiejętność logicznego myślenia
rozwiązywania problemów
Zasób 3.png
Dzieci uczą się pracy w zespole, sukcesywnie podnoszą umiejętności interpersonalne
Zasób 4.png
Poprzez zabawę i praktykę dzieci z łatwością przyswajają wiedzę z zakresu m.in. matematyki, 
informatyki, fizyki, automatyki
Zasób 5.png
Autorski program zajęć przygotowany przez 
inżynierów, robotyków oraz programistów Politechniki Wrocławskiej

.

.

Nasza

METODA

WZAJEMNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ

Siedzimy w kole, omawiamy razem pomysły oraz ciężkie fragmenty kodu. 

WSPÓŁDZIAŁANIE

Uczymy się od siebie nawzajem i pomagamy sobie.

RUCH

Nie ograniczamy się stołami i krzesłami, siedzimy na podłodze na wielkim piankowym materacu, gdzie możemy przyjąć pozycję jaka nam odpowiada i ją zmieniać. W przerwie podczas zajęć prowadzimy krótką gimnastykę i rozciąganie. Zajęcia przeplatamy ruchowymi grami. 

SYSTEM MAŁYCH GRUP

Pracujemy w dwuosobowych grupach, rozwijając umiejętności miękkie oraz pracę w zespole

STOPNIOWANIE TRUDNOŚCI

Zaczynamy od prostych czynności, wszyscy razem programujemy pierwsze polecenie dla robota, a później dokładamy mu dodatkowe, coraz cięższe zadania, które programujemy już sami w swoich zespołach.

WSPÓŁZAWODNICTWO

Na każdych zajęciach zdobywamy gwiazdki, za które otrzymujemy później robotyczne stopnie. Gwiazdki można nie dostać, gdy się było niegrzecznym lub zdobyć ich więceJ, gdy np zaprogramowało się dodatkowe zadania dla robota.

CEL

Każda czynności, każde zajęcia, każdy robot i program, każdy element metody nauczania u Diodaka ma swój cel. Nic nie robimy bez potrzeby.

DOBROWOLNOŚĆ

Nikt nas nie zmusza do czegokolwiek, sami czujemy wewnętrzną potrzebę do budowania i nauki, między innymi dzięki wprowadzeniu oraz bajce z Doktorem Diodakiem. Animacja sprawia, że stajemy się częścią historii, w ktorej ktoś liczy na naszą pomoc

PRZEDE WSZYSTKIM LICZY SIĘ 

ZABAWA

bottom of page