top of page

Na tej lekcji dowiesz się, co zrobić aby ruszyć postacie i sprawić by zaczęły mówić, jak zmienić tło i zapisać swój program. Poznamy wygląd środowiska programistycznego, jego poszczególne elementy oraz funkcje. Po przejściu tej lekcji będziesz wiedział, jak posługiwać się aplikacją SratchJr, a także jak korzystać z bloczków programowania, aby ożywić swoje postacie. Wynikiem tej lekcji będzie stworzona przez Ciebie animacja z dyskoteki szkolnej!

Zacznij od zadania pierwszego, jakie przygotował dla Ciebie Doktor Diodak. Gdy już je wykonasz, uruchom drugą część lekcji, tam czekają na Ciebie dodatkowe zadania! Do dzieła!

zadanie I:

ScratchJr-podstawa-Lekcja 1, część I

ScratchJr-podstawa-Lekcja 1, część I

Odtwórz Wideo

zadanie II:

ScrattchJr - podstawa - Lekcja 1 część II

ScrattchJr - podstawa - Lekcja 1 część II

Lekcja 1

bottom of page